luni, 12 iulie 2010

Traiti prea repede si prea putin. Nu aveti timp sa va bucurati de nimic pentru ca voi sunteti ocupati, aveti o groaza de probleme pe cap si multe tigari de fumat. Sunteti murdari de scrum si de griji. Aveti impresia ca traiti intr-o lume nebuna si rea, dar astia sunteti voi si va inraiti pe zi ce trece. Va ganditi ca toti va iau, toti va mint, toti va cer da' nu va mai dau nimic in schimb, pentru ca toti va doresc raul. Si toti ganditi asa si parca va impuneti unul altuia gandirea asta. E un fel de virus, cred. Eu stau si ma gandesc daca v-ati gandit vreunu' cum sa faceti sa fie bine. Da' la voi bine inseamna bani. Corect? Nu-i corect, parca sunteti nebuni! Si sunteti anonimi. Pentru ca asa v-ati nascut si asa vreti sa ramaneti, sa fiti papusile lor, sa credeti in valorile/ideile/principiile lor care se rezuma la bani. Sunteti ratati. Voi ati ratat, dar lasati-ne pe noi sa mai incercam o data, e sansa noastra. Eu n-am de gand sa fur. Am zis! Nu vreau sa fiu ca voi. Asta a fost calea voastra si implicit nu va fi si calea pe care aleg eu sa merg. Nu-mi pasa daca o sa reusesc sau nu, macar sa reuseasca cineva care gandeste ca mine, ca sa curete lumea asta de tot scrumu' si mizeria voastra. Cineva pentru care banii nu sunt un scop, ci doar unul din multe alte miijloace.
Sunteti ca un cos mare de gunoi pentru ca numai gunoaie stiti sa promovati. Si eu m-am saturat sa traiesc printre voi, sa vad zilnic cat de prefacuti, mincinosi si tristi sunteti. Pentru ca nu asa ati vrut sa fie asa si totusi v-ati lasat prinsi in jocul lor. Putere si bani. Pai astea doua cer si o gandire curata, corectitudine si inteligenta. Ceea ce voua va lipseste cu desavarsire.
Voi nu ati reusit, dar poate noi vom reusi. Dar sunteti atat de frustrati ca timpul vostru a trecut si ca ati dat gres incat ne acuzati pe noi ca suntem prosti, needucati si nu avem talent. Si daca suntem asa, din cauza cui oare? Dar nu suntem. Nu suntem si n-o sa fim niciodata ce ati fost voi in tinerete. Am vazut de prea multe ori cum ati facut prea multe greseli. Noi suntem curati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu