miercuri, 7 iulie 2010

Hai, gandeste-te la o secunda. Pe bune. Ce poti sa faci cu o secunda? Da' ce nu poti...De exemplu, eu cu o secunda fac minute, cu minute fac ore si cu ore fac zile. Toti vreti timp infinit, da' eu vreau o secunda... ca din infinit nu pot sa fac o secunda, pentru ca infinitul nu se termina niciodata, nu e limitat...si daca eu vreau sa ma intorc inapoi la o secunda in care am zambit? O secunda de-aia mica, de nici n-o bagi tu-n seama... da' una in care eu am fost fericita. Nu ma crezi? Iti demonstrez.
Intr-o secunda ma gandesc sa te cert ca nu ma crezi... si apoi sa te imbratisez ca sa te impac. Daca imi trebuie mai mult timp sa ma gandesc la toate astea mai pun inca o secunda si se fac doua, vezi ce simplu e?
Pana si ideea de secunda mi-a venit in cap intr-o secunda. Intr-o secunda poti sa mori sau sa traiesti. Si de ce sa iti pasa mai mult de secunda in care mori? De ce sa nu-ti pese de aia in care traiesti, ca poti sa mai zambesti o data, sau poti sa mai plangi o data. Si de ce crezi ca lacrimile sunt ceva rau? Pai uite, pe mine una ma ajuta. Nu-mi pasa ca nu le meriti tu/el/ea/voi/ei/ele, dar le merit eu. Sunt ale mele. Si ce mai fac eu intr-o secunda? Respir. Si daca respir, traiesc. Si daca traiesc, zic cer. Si daca zic cer, zic albastru.. si daca zic albastru, zic mare...daca zic mare, zic rasarit...si daca zic rasarit, zic apus...daca zic apus, zic plaja, daca zic plaja, zic si chitara... daca zic chitara, zic ei, daca zic ei, zic prieteni...daca zic prieteni, zic fericire. Culmea, uite cum de la o secunda pot eu sa fiu fericita. Exact ce-ti ziceam mai devreme.
Acum ma crezi? Incearca ceva mai simplu, daca nu ma crezi... intr-o secunda poti sa zici ea. Ai zis? Bine. Acum mai negi ca poti sa fii fericit intr-o secunda?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu