miercuri, 7 iulie 2010

Nu-mi pasa ce ziceti voi, eu stiu mai bine. Puteti toate sa ziceti ca e asa si pe dincolo. Puteti sa ziceti de bine, puteti sa ziceti chestii rele.. nu-mi pasa, nu intelegeti? Sunt nebuna, da, sunt nebuna, puteti sa ziceti toate la fel. Si nu, nu merg cu voi in niciun bar de cacat in care toate aratati la fel, in care toate faceti acelasi lucru, in care toate vorbiti acelasi tampenii. Si voi, ca fetele.. nu? Nu, n-am innebunit, n-o iau razna... sunt mai normala ca voi toate la un loc. Nu, nu vreau shopping, nu vreau mall.. eu vreau la mare, intelegeti? Mai stiti ce e aia "mare"? Nu e numai locu` ala in care voi toate purtati sutiene cu bureti mari, nu e numai locu' ala unde incercati sa agatati si voi pe cineva, sa va scoata la un suc, sa aibe masina si mai stiu eu ce. Nu frate, eu vreau la mare, adevarata mare.. sa fie plaja goala, si sa dispareti toate, sa dispara si "baietii vostri", sa va duceti naibii toti si sa fie doar el. Uite asa, ca asa vreau eu. Da, ma, da-ti vina pe ce prindeti ... "ia uite fata ce a facut un baiat din asta", "fata, esti proasta?" ... fata, zau sunteti toate proaste! Ma doare capu', m-ati innebunit, va urasc, nu mai vreau sa va vad, vreau sa dispareti si voi si orasu' asta si toata lumea, vreau la mare, vreau sa fiu eu, el si marea, vreau pe plaja, vreau sa fie cativa pescarusi, din aia natangi care tipa in departare ca nu-si gasesc fericirea, vreau sa ma lovesc de toate valurile si sa simt ca-mi explodeaza inima de fericire, de nou, de bucurie cand se urca soarele pe cer. Si voi.. sa fiti invizibile, sa traiti pe alta planeta, sa faceti ce vreti, numai sa nu mai stiu eu de voi...
Si el? Cum e el? Pe el il iubesc, iubesc totu' la el, pentru ca e imprevizibil, pentru ca e genu' ala de prost pufos cu care as merge pana'n China sa ne luam vata pe bat! Si culmea e ca nu e prost deloc, pricepeti? Pai.. m-as trezi si dimineata pentru el, sa ne bem cafeaua, chiar daca eu nu beau cafea. Dimineata, intelegeti ce zic eu acum? Si uite, as face toate chestiile dragute cu el, nu stiu frate ce m-a apucat..ca e dulce asa, si pare diferit... si zice ce trebuie fara sa ma gandesc inainte ca asta as fi vrut sa zica.. si cand o da in bara iti vine sa-l  pupi, nu alta. Nu pot sa explic in cuvinte, e el... e pentru mine si eu sunt pentru el. Si chiar daca nu e acum, o sa fie candva, ca eu sunt defecta si inca cred in tampenia asta si nu-mi trece cu unghii false si umpic de sala, ca sa vezi..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu