joi, 2 decembrie 2010

Superficialitate. Oriunde, oricum, oricand, oricine. S-ar zice ca ne-am nascut asa. Ca e ceva genetic. E "in trend" sa fii superficial. Orice ai face, sa nu faci ce vrei/ce simti. Trebuie sa te porti ca si cand nu-ti pasa de nimic. Sa te porti ca si cand poti sa obtii tot ce vrei, unde vrei, cand vrei de la viata si de asta nici nu te chinui. Sa te porti ca si cand nu-ti place viata ta, pentru ca tu esti mult prea bun pentru ea. Nu, nu esti. Esti doar superificial. A, si imatur.
De fapt toata chestia asta cu superficialitatea vine din imaturitate. Pentru ca esti imatur si nu poti sa-ti dai seama cum esti si de ce ai nevoie de fapt. Si urmezi un trend, te inscrii in multime. O multime de adolescenti superificiali. 
Fond de ten, rimel, lipstick, fard, haine, telefoane, bautura, tigari, droguri, prezervative. Toate astea pentru ca trebuie sa iti ocupi timpul cu ceva ca sa nu te gandesti la tine. Trebuie, pentru ca asta fac toti cei din jurul tau. "Prietenii" tai. Si nu, nu e vorba ca as avea ceva cu toate astea, ca jumatate sau mai mult dintre ele le-am incercat si eu. Doar ca eu le-am incercat pentru a ma distra si pentru ca am avut libertatea sa aleg dintre toate astea ce sa incerc. Nu le-am incercat pentru ca-mi doream sa fug de sentimentele mele. Si da, viata e un amalgam de sentimente care te lovesc incontinuu. Si de sus te trezesti jos si de jos te trezesti sus. Si tot asa, pana ametesti. Si plangi, suferi, razi, zambesti, esti trist, fericit, beat, prost, creativ, destept, despresiv si asa mai departe. Esti confuz. Si nu stii ce-i cu tine pe lumea asta. Nu arati cine esti si ce simti de frica. De frica sa nu te judece altii. Tu doar te adaptezi la tiparul lor, pentru ca asa n-or sa se ia de tine.Gresit. Multi fac aceeasi greseala ca si tine. Prea mult adolescenti superficiali care si-au pierdut sentimentele si felul de a fi in timp ce-au crescut. Incerci sa arati ca tu esti deasupra lumii, dar, din cate observ, lumea te-a prostit pe tine. Si pe alte cateva milioane de liceeni.
Pacat. Pacat ca sunteti vulnerabili. Pacat ca sunteti patetici. Pacat ca n-aveti viata. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu