joi, 9 decembrie 2010

In ultimul timp ma enerveaza totul. Sunt plictisita. Si cand sunt teribil de plictisita nu mai pot fi imuna la prostia din jurul meu. Si observ. Si ma enerveaza ce observ.
Ma enerveaza facebook-ul. Toate aveti 1000 de poze cu voi, poze in care aratati perfect si la care cel putin 100 de prosti va dau like. Ca sa ce? Din cate stiu eu, relatiile nu au loc pe facebook. Conteaza realitatea. Sau aveti de gand sa luati photoshop-ul cu voi la intalnire? Daca vi se strica machiajul, modificati contrastul. Daca aveti cosuri, bagati niste blur.
Ma enerveaza profii. Si ma enerveaza tocilarii. Aia care isi petrec noptile invatand si vin cu cearcane la scoala. Si se mai si lauda.Mi se rupe...inima cand aud ca ai stat tu si ai venerat cuvintele profului de nu stiu ce materie. Oricum peste 3 zile le-ai uitat. Prea multi papagali. 
Ma enerveaza sa imi vina tot felu' de idei cu privire la ce as putea face si sa ma trezesc ca nu am bani. Mi s-a luat de chestia aia cu "banii nu aduc fericirea". Daca crezi opusul, esti materialist. Pai ce, am zis eu ca am nevoie de banii tai? No way. Am nevoie de banii mei, bani care nu cumpara fericirea. Si totusi, nu m-ar deranja sa am cativa cand ma mai loveste vreo idee. 
Ma enerveaza chestia aia cu "imi place de tine, dar nu vreau sa-ti spun". Serios? Si vrei sa ghicesc? N-am glob de cristal, pe bune. Ok, nu zice nimeni sa sari pe mine, dar nici nu te astepta sa ma trezesc noaptea la 3, sa privesc cerul, sa descopar inca vreo 3 constelatii si sa realizez ce dragoste imi porti tu mie. Lame!
Ma enerveaza ca atunci cand esti indragostit vezi pe oricine nu ai vrea sa vezi, numai pe el/ea nu. Si astepti ca prostu', dar tot nu apare. In final iti trece si doar pe el/ea il/o vezi. Mi-nu-nat. 
Ma enerveaza cand nu dorm noaptea. Si ma enerveaza ca a doua zi imi promit ca in noaptea respectiva o sa dorm. Si bineinteles, nu se intampla asa.
Ma enerveaza oamenii care merg incet. Mai ales aia care merg incet in fata mea. Si astept si iar astept ca sa astept din nou sa se miste mai repede. Si ma rog sa aiba loc un cutremur, numai de i-ar misca din fata mea. Dar nu, ei nu se dau. Nici de-ai dracu. Nu cumva sa ii dai la o parte, ca li se face rau. 
Ma enerveaza sa ma intrebe cineva ce am. Daca vroiam, iti spuneam. Prima oara iti spun politicos ca nu am nimic. Si tu tot insisti, de parca o sa ma uit in ochii tai si o sa iti multumesc din tot sufletul pentru grija pe care mi-o porti. Apoi am sa fac si 3 piruete si am sa iti sugerez sa ...ma abtin.  
Ma enerveaza cand vreau ceva ce nu pot avea. La inceput e ok, e o provocare. Dupa care obtin si descopar ca e naspa, sau, mai rau, ma plictisesc pe drum. 
Ma enerveaza filmele. Alea siropoase. Adica ... tipa gaseste baiatu' perfect. Ok, si al meu unde e? Nu-mi place sa astept. S-a impiedicat? A ramas blocat pe drum? L-a lovit o cometa? Zic si eu. Mie nu-mi place Fat-Frumos. N-are simtul umorului. Si nici nu prea sunt sigura ca stie sa se fereasca bine de farfurii.
Ma enerveaza ca ma enervez pentru toate astea si peste 5 minute imi trece.

Un comentariu:

  1. Ieri il intreb pe unu...ai invatat ceva? el: nu frate imi bag p**a in el examen stai linistit mergem in restante!Azi ma uit la afisier a luat 8 la chimie organica!
    Vine gagiu in camera il intreb unde ai fost in master pub am bauuut....(dupa 3 minute imi zice una ca l-a vazut in amfiteatru invatand!
    Ma pis pe de oameni!

    RăspundețiȘtergere